Przedszkole nr 158

Angielski

 

Serdecznie zapraszamy wszystkie przedszkolaki do nauki języka angielskiego w formie gier, zabaw i piosenek. Zajęcia odbywają się dwa razy w tygodniu (poniedziałki i środy)

nauczycielka Magdalena Machacka

Godziny dostępności nauczyciela:

Środa,godz.15-15:30(bardzo proszę o wcześniejsze zgłoszenie chęci spotkania u nauczyciela grupy)

 

       

ROZKŁAD MATERIAŁU- J.ANGIELSKI-           

                       Listopad 2024

3-latki

  • Utrwalamy zwroty wyrażające powitanie i pożegnanie tj. Hello, Bye-bye,YES/NO
  • słuchamy piosenek "Hello song", "Goodbye song",etc…
  • Utrwalamy poznane już kolory: RED-czerwony, GREEN-zielony, YELLOW- żółty, Blue-niebieski
  • Poznajemy Pink-różowy, Brown- brązowy, Orange-pomarańczowy
  • LEAF- liść, it’s brown,red,yellow,orange CONKER -kasztan????
  • Fruits-owoce/Apple-jabłko,Pear-gruszka ????
  • przy pomocy wspólnej zabawy, kolorowych obrazków, tzw. flashcards oraz śpiewu wprowadzenie podstawowych form j. angielskiego celem osłuchania się z w. w. j. obcym.

4-latki

  • Powitanie i pożegnanie tj. "Hello"/ "Bye-bye",Yes/No
  • słuchamy piosenek "Hello song", "Goodbye song", „Head and shoulders”, „Family Collection- Daddy Finger” oraz piosenek związanych z tematyką zajęć.
  • Przedstawiamy się: "I am...- ja jestem…"
  • "What’s your name?- My name is..."/”jak masz na imię?- mam na imię…”
  • Utrwalamy Good- friends-  słowa podobnie brzmiące w j. polskim i w j. angielskim, tj. computer, hot-dog, hamburger, radio, telephone
  • Utrwalamy"Quiet please, come here, listen, look, stand up, sit down"
  • Utrwalamy AUTUMN- jesień,IN THE FOREST- w lesie/ LEAF- liść, CONKER- kasztan, SQUIRREL- wiewiórka, MUSHROOMS- grzyby
  • MAGIC WORDS- magiczne słowa/ I’M SORRY- przepraszam, THANK YOU- dziękuję
  • Fruits-owoce, Apple- jabłko Pear- ????, Strawberry- truskawka ????, Grapes-winogrono, Lemon- cytryna, Orange- pomarańcz????
  • Vegetables- warzywa, Carrot- marchewka ????, Cucumber- ogórek, Tomato- pomidor ????, Beetroot- burak, Parsley- pietruszka
  • przy pomocy wspólnej zabawy, kolorowych obrazków, tzw. flashcards oraz śpiewu utrwalamy w.w. formy j.angielskiego.

5-latki

  •  "Hello"/ "Bye-bye", słuchamy piosenek "Hello song", "Goodbye song", „Head and shoulders”, „Family Collection- Daddy Finger” oraz piosenek związanych z tematyką zajęć.
  • "Yes/ No", "What is your name?- My name is..."
  • Przedstawiamy się: "I am...- and You?"
  • Utrwalamy  tzw. Good  friends-  słowa podobnie brzmiące w j. polskim i w j. angielskim, tj. computer, hot-dog, hamburger, radio, telephone.
  • powtarzamy brzmienie poleceń w j. angielskim tj. "Quiet please, come here, listen, look, stand up, sit down, turn around".
  • "What is this?- This is..."- “Co to jest?- to jest…”
  • powtarzamy kolory: blue, yellow, red, purple, pink, orange, brown, green; "What color is it?- It’s..."
  • AUTUMN- jesień,IN THE FOREST- w lesie/ LEAF- liść, CONKER- kasztan, SQUIRREL- wiewiórka, MUSHROOMS- grzyby, Autumn weather-it’s raining, it’s windy, it’s cloudy…
  • MAGIC WORDS- magiczne słowa/ I’M SORRY- przepraszam, THANK YOU- dziękuję, HERE YOU ARE- proszę
  • Fruits-owoce, Apple- jabłk Pear- gruszka, Strawberry- truskawka ???? ,Grapes- winogrono, Lemon- cytryna, Avocado- awokado????
  • Vegetables- warzywa, Carrot- marchewka ????, Cucumber- ogórek, Tomato- pomidor ???? , Beetroot- burak, Parsley- pietruszka, Cauliflower- kalafior, Celery- seler
  • przy pomocy wspólnej zabawy, kolorowych obrazków, tzw. flashcards oraz śpiewu utrwalamy w.w. formy j.angielskiego.

6-latki

  •  "Hello"/ "Bye-bye", słuchamy piosenek "Hello song", "Goodbye song", „Head and shoulders”, „Family Collection- Daddy Finger” oraz piosenek związanych z tematyką zajęć.
  • "Yes/ No", "What is your name?- My name is..."
  • Przedstawiamy się: "I am...- and You?"
  • Utrwalamy  tzw. Good  friends-  słowa podobnie brzmiące w j. polskim i w j. angielskim, tj. computer, hot-dog, hamburger, radio, telephone.
  • powtarzamy brzmienie poleceń w j. angielskim tj. "Quiet please, come here, listen, look, stand up, sit down, turn around".
  • "What is this?- This is..."- “Co to jest?- to jest…”
  • powtarzamy kolory: blue, yellow, red, purple, pink, orange, brown, green; "What color is it?- It’s..."
  • AUTUMN- jesień,IN THE FOREST- w lesie/ LEAF- liść, CONKER- kasztan, SQUIRREL- wiewiórka, MUSHROOMS- grzyby, Autumn weather-it’s raining, it’s windy, it’s cloudy…
  • MAGIC WORDS- magiczne słowa/ I’M SORRY- przepraszam, THANK YOU- dziękuję, HERE YOU ARE- proszę
  • Fruits-owoce, Apple- jabłk Pear- gruszka, Strawberry- truskawka ???? ,Grapes- winogrono, Lemon- cytryna, Avocado- awokado????
  • Vegetables- warzywa, Carrot- marchewka ????, Cucumber- ogórek, Tomato- pomidor ???? , Beetroot- burak, Parsley- pietruszka, Cauliflower- kalafior, Celery- seler, Onion- cebula, Pumpkin-dynia, Potato-ziemniak????, Corn-kukurydza ????
  • przy pomocy wspólnej zabawy, kolorowych obrazków, tzw. flashcards oraz śpiewu utrwalamy w.w. formy j.angielskiego.